مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 14:302018-04-25سياسي

اختیاری: اعضای مجمع نسبت به طرح تثبیت قانون شوراها نگاه مصلحتی و مثبت دارند


نماینده زرتشتیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح تثبیت قانون شوراها در دستور کار مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار دارد، گفت که اعضای مجمع نسبت به این طرح نگاه مصلحتی و مثبتی دارند.

- با اشاره به در دستور کار بودن طرح تثبیت قانون شوراها در مجمع تشخیص اختیاری: اعضای مجمع نسبت به طرح تثبیت قانون شوراها نگاه مصلحتی و مثبت دارند نماینده زرتشتیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح تثبیت قانون شوراها در دستور کار مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار دارد، گفت که اعضای مجمع نسبت به این طرح نگاه مصلحتی و مثبتی دارند.

اسفندیار اختیاری، طراح طرح تثبیت قانون شوراها در گفت وگو با ایسنا با تاکید بر اینکه این طرح در کمیسیون های مختلف مجمع مطرح شده است، گفت: گزارش کمیسیون ها در دستور کار مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار گرفته و با توجه به نگاه مثبت اعضای مجمع و مقامات عالی رتبه کشور، نسبت به تایید این طرح جای امیدواری وجود دارد.

وی با بیان اینکه این طرح در مجلس با رای بالا و بصورت دو فوریت تصویب شده، آن را نشان از همدلی و همراهی تمام ایرانیان و نمایندگان آنان با خاستگاه های مختلف سیاسی دانست و یادآور شد: این امیدواری وجود دارد که اعضای مجمع نیز با نگاه به مصلحت نظام و یکپارچگی ملی این موضوع را بررسی و با رای مثبت پیام مشخصی که تمام ایرانیان، از ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختیاری: اعضای مجمع نسبت به طرح تثبیت قانون شوراها نگاه مصلحتی و مثبت دارند

اختیاری: اعضای مجمع نسبت به طرح تثبیت قانون شوراها نگاه مصلحتی و مثبت دارند