مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 14:262018-04-25سياسي

توسعه یک ملت جز با به کارگیری ظرفیت زنان در سطوح مختلف جامعه میسر نمی شود


مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده گفت: توسعه یک ملت جز با به کارگیری ظرفیت زنان در سطوح مختلف جامعه میسر نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از بجنورد، ظهر امروز فریبا نظری پورکیایی در مراسم افتتاح مجمع مشورتی زنان خراسان شمالی گفت: با توجه به کسب مسئولیتم این اولین سفر برون استانی بنده در سطح کشور است و تنها استانی که سعادت نداشتم تا به امروز به آن قدم بگذارم خراسان شمالی بود.

وی بیان کرد: بنده قریب به 20 سال از عمر خود را در بنیاد شهید و امور ایثارگران گذرانده ام و لذا همیشه در ابتدای سخنان خود به تمامی این بزرگواران درود می فرستم.

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده افزود: بنده اعتقاد دارم سخنرانی های بیهوده و ارائه مباحث تئوری و کلیشه ای همانند زیره به کرمان بردن است چون تمامی شما بانوان بسیار فعال تر، به روزتر و پیش قدم تر در این عرصه هستید.

نظری پورکیایی ادامه داد: بنده به علت ایجاد مجمع مشورتی بانوان خراسان شمالی و به کارگیری بانوان در مسائل مهم بسیار خرسندم و نظر شخصی بنده این است هر زن در یک خانواده نقش اساسی و بسزایی در حفظ شاکله، کلیات و مستحکم ماندن پایه های یک خانواده دارد.

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده با اشاره به نقش گروهی بانوان در جامعه عنوان کرد: در مجمع مشورتی تنها از اندیشمندان بانو در جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه یک ملت جز با به کارگیری ظرفیت زنان در سطوح مختلف جامعه میسر نمی شود

توسعه یک ملت جز با به کارگیری ظرفیت زنان در سطوح مختلف جامعه میسر نمی شود