مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 14:102018-04-25اقتصادي

استفاده از ظرفیت «غنا» برای اشتغالزایی متخصصان همدان


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان همدان، غنا را به عنوان بهترین و پرپتانسیل ترین کشور در غرب قاره آفریقا معرفی کرد و گفت: با توجه به سرریزشدن متخصصان و فارغ التحصیلان در استان همدان باید از ظرفیت غنا برای اشتغالزایی متخصصان استان همدان بهره برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر زبردست ظهر چهارشنبه 5 اردیبهشت در نشست مشترک با سفیر و هیئت تجاری کشور غنا به میزبانی فرمانداری شهرستان ملایر، افزود: تنها راه رهایی کشور از چنبره مشکلات اقتصادی، ورود به بازارهای جهانی است و در این میان قاره آفریقا بهترین بازار هدف برای صادرات محصولات تولیدی ما است.

وی با اشاره به اینکه طی بازدیدها و سفرهای اخیر خود به اروپا، کشورهایی چون اتریش، هلند، آلمان و چک را نیز برای صادرات محصولات استان همدان مدنظر قرار داده ایم، اضافه کرد: باید از ظرفیت فوق العاده قاره آفریقا در این زمینه نهایت استفاده را برد.

زبردست با اشاره به اینکه طبق بررسی های کارشناسانه انجام شده غنا در میان 54 کشور آفریقا، از پتانسیل و امنیت خوبی برخوردار است، ادامه داد: وجود قوی ترین دموکراسی در این کشور، با متوسط سالانه بارندگی معادل 3500 میلی لیتر، وجود آب و هوای معتدل و زمین های کشاورزی مستعد و حاصلخیز، غنا را به یک منطقه کم نظیر برای سرمایه گذاری تبدیل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت «غنا» برای اشتغالزایی متخصصان همدان

استفاده از ظرفیت «غنا» برای اشتغالزایی متخصصان همدان