مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 14:062018-04-25سياسي

تشکیل کانون سلامت محله در سراسر کشور


مسؤول پژوهش حوزه معاونت اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در آینده بسیار نزدیک با کمک استانداران، فرمانداران و مراکز علمی و دانشگاهی و همت مردم و خیران طرح کانون سلامت محله را در سراسر کشور پیاده می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از رفسنجان، حمید اخوان پیش از ظهر امروز در نخستین مجمع سلامت این شهرستان در محل فرمانداری اظهار داشت: هر جا به فرمان های مقام معظم رهبری در مورد مشارکت مردم عمل کردیم، موفق بودیم.

وی با اشاره به بحث توسعه مشارکت مردم در تمام جوامع از سطوح پایین افزود: در گذشته ابلاغیه ها از سطوح بالا به پایین دستوری بود، اما این سیاست در دولت اخیر و دوره گذشته به حضور مردم در کنار مسؤولان تغییر پیدا کرد، بنابراین تصمیم گیری ها باید به مردم واگذار شود.

مسؤول پژوهشی معاونت اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: تا تیرماه تمام شهرستان ها و مراکز دانشگاهی باید با همت استانداران و فرمانداران مجمع سلامت را برگزار کنند تا بتوانیم از این طریق مشکلاتی را که فراروی مردم است به مقامات بالاتر انتقال دهیم.

اخوان ادامه داد: سلامت حق همگانی مردم است و آن ها باید از تمام خدماتی که وجود دارد در هر جای کشور استفاده کنند، طی چند سال گذشته این موضوع مغفول مانده بود، اما در این دوره توجه خوبی به امر س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کانون سلامت محله در سراسر کشور

تشکیل کانون سلامت محله در سراسر کشور