مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 13:462018-04-25سياسي

دولت و دستگاه های اجرایی انقلابی عمل کنند


مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر مردم پای کار باشند و دولت و دستگاه های اجرایی انقلابی رفتار کنند، اوضاع درست می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از شهرستان ساری، حمیدرضا مقدم فر امروز در همایش سراسری روسای دادگستری و دادستان های سراسر کشور در ساری با بیان اینکه جنگ امروز ما با دشمن مانند 10 سال گذشته نیست و میدان شناسایی در حال حاضر بسیار مهم است، اظهار کرد: امروز آخرین وضعیت این است که دشمنان در 40 سالگی انقلاب از براندازی و فروپاشی ناامید شدند و امروز به تغییر رفتار جمهوری اسلامی فکر می کنند.

مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در داخل کشور جبهه های چندگانه مخالف نیز از سوی دشمن همسو شده است، خاطرنشان کرد: دشمن تغییر رفتار را هدف راهبردی خویش قرار داده و در کنار آن چهار تا پنج هدف عملیاتی را به صورت تکنیکی و حرفه ای پیگیری می کند.

مقدم فر با اعلام اینکه دشمن به دنبال بحران نمایی علیه انقلاب اسلامی است، گفت: سازمان های مختلف به دنبال دامن زدن به این بحران نمایی هستند، ضدانقلاب خارج نشین، رسانه های معاند دست صهیونیست و بن سلمان با این افراد همسو شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت و دستگاه های اجرایی انقلابی عمل کنند

دولت و دستگاه های اجرایی انقلابی عمل کنند