موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 13:462018-04-25اقتصادي

توقیف حساب های بانکی مانع جدید دولت بر سر راه اصناف


رییس اتحادیه مصنوعات چوبی استان اصفهان گفت: دلیل توقف فعالیت بسیاری از واحدهای تولیدی، عدم پرداخت به موقع مالیات و توقیف حساب های بانکی آن ها توسط دولت بوده است.

- محمد شادمند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، در رابطه با بحث مالیات که در حال حاضر به عنوان یکی از مهم ترین معضلات پیش روی واحدهای تولید است، اظهار کرد: دلیل توقف فعالیت بسیاری از واحدهای تولیدی، عدم پرداخت به موقع مالیات و توقیف حساب های بانکی آن ها توسط دولت بوده است.

وی افزود: زمانی که حساب های بانکی یک واحد تولید توقیف می شود، دیگر مواد اولیه به این واحد فروخته نمی شود که عدم دریافت مواد اولیه نیز خود به خود به تعطیلی واحد تولیدی منجر می شود.

رییس اتحادیه مصنوعات چوبی در استان اصفهان بیان کرد: در شرایطی که بسیاری از تولیدکنندگان در پرداخت به موقع مالیات با مشکل روبرو شده اند، تقسیط مالیات توسط اداره دارایی نیز با معضلات مربوط به خود همراه شده است.

شادمند در همین راستا اذعان کرد: تقسیط مالیات در استان اصفهان به صورت سلیقه ای صورت می گیرد و زمانی که وزارت دارایی برای مدیر کل تفویض اختیار می کند و به وی اجازه تعیین تعداد اقساط مالیات پرداختی را می دهد، این امر باعث ایجاد تبعیض و برخورد سلیقه ای می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف حساب های بانکی مانع جدید دولت بر سر راه اصناف

توقیف حساب های بانکی مانع جدید دولت بر سر راه اصناف