مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 13:252018-04-25ورزشي

آغاز به کار 80 ایستگاه فعالیت بدنی در بوستان های شمال شرق تهران


با نواختن زنگ تحرک در بوستان پلیس، ایستگاه های فعالیت بدنی منطقه 4 در 80 بوستان آغاز به کار می کنند.

- آغاز به کار 80 ایستگاه فعالیت بدنی در بوستان های شمال شرق تهران شهردار منطقه 4 تهران گفت: با نواختن زنگ تحرک در بوستان پلیس، ایستگاه های فعالیت بدنی منطقه 4 در 80 بوستان آغاز به کار می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید علیرضا حسینی با بیان اینکه ایجاد شادی و شور و نشاط در میان شهروندان از اولویت های مهم سال جاری است،گفت: به منظور ایجاد فضای مفرح و شاد بین خانواده ها و افزایش سلامت جسمی و روانی شهروندان، در سال جاری با اجرای برنامه های سلامت محور بوستان های منطقه 4 میزبان عموم شهروندان خواهند بود.

وی افزود: با به صدا درآمدن زنگ تحرک ایستگاه های فعالیت بدنی در بوستان پلیس منطقه 4 ، به طوررسمی فعالیت های ورزشی در بوستان های منتخب آغاز به کار می کنند.

حسینی با تاکید بر نقش ورزش همگانی در افزایش مشارکت شهروندان اظهارکرد: ایستگاه های فعالیت بدنی با هدف افزایش سطح مشارکت، نشاط و شادابی شهروندان و با ایجاد فضای ایمن و مناسب برای ورزش و به منظور غنی سازی اوقات فراغت و ارتقای روحیه و سطح سلامت میزبان شهروندان منطقه خواهند بود.

شهردار منطقه 4 در ادامه گفت : ایستگاه های فعالیت بدنی در 80 بوستان و مجموعه های ورزشی سطح منطقه بین ساعت 7 تا 9صبح هر روز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار 80 ایستگاه فعالیت بدنی در بوستان های شمال شرق تهران

آغاز به کار 80 ایستگاه فعالیت بدنی در بوستان های شمال شرق تهران