مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 13:002018-04-25بين الملل

نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی: برجام به هیچ وجه قابل مذاکره مجدد نیست


پایبند نبودن کشورهای هسته ای به ویژه آمریکا به خلع سلاح هسته ای، آینده معاهده عدم اشاعه را در خطر قرار داده است.

- نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی: برجام به هیچ وجه قابل مذاکره مجدد نیست رضا نجفی گفت: پایبند نبودن کشورهای هسته ای به ویژه آمریکا به خلع سلاح هسته ای، آینده معاهده عدم اشاعه را در خطر قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا نجفی، نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی در دومین نشست کمیته مقدماتی کنفرانس بازنگری معاهده منع گسترش سلاح های هسته ای که در مقر سازمان ملل در ژنو در حال برگزاری است، مشکل اصلی عدم پیشرفت در اهداف معاهده به ویژه خلع سلاح هسته ای را یکجانبه گرایی به خصوص اقدامات و برنامه های یکجانبه آمریکا برشمرد که مهمترین خطر را برای آینده NPT و هدف غایی دنیای عاری از سلاح های هسته ای ایجاد کرده است.

وی گفت: دو سال دیگر NPT پنجاه ساله می شود، اما سیاست و برنامه های تسلیحاتی و وجود زرادخانه های تسلیحات هسته ای برخی کشورها به ویژه آمریکا، نه تنها مانع تحقق اهداف اصلی معاهده شده است بلکه دورنمای نیل به این اهداف حتی دورتر از سال 1970 به نظر می رسد.

نجفی افزود: تا زمانی که این سیاست ها و برنامه های هسته ای یکجانبه گرایانه آمریکا ادامه دارد ، هیچ پیشرفتی در خلع سلاح هسته ای حاصل نخواهد شد و ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی: برجام به هیچ وجه قابل مذاکره مجدد نیست

نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی: برجام به هیچ وجه قابل مذاکره مجدد نیست