مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 12:302018-04-25اجتماعي

بهره مندی از فناوری های جدید در راستای مبارزه با قاچاق موادمخدر


نیروی انتظامی به جد مبارزه با قاچاق موادمخدر را در دستورکار دارد و در این راستا لازم است از فناوری ها و تکنولوژی های جدید بهره مند شود.

- فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی به جد مبارزه با قاچاق موادمخدر را در دستورکار دارد و در این راستا لازم است از فناوری ها و تکنولوژی های جدید بهره مند شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین اشتری در حاشیه جلسه جمع بندی نظارت ستادی فرماندهی انتظامی استان یزد در جمع خبرنگاران گفت: بحمدالله زحمات و فعالیت های فرماندهی انتظامی استان مطلوب بوده که سطح رضایتمندی مردم گواه این موضوع است.

در ارزیابی از عملکرد ناجا خوشبختانه در اکثر شاخص ها شاهد ارتقاء بوده ایم.

وی ادامه داد: یکی از اولویت های ناجا در سال 97 مبارزه و مقابله با ورود موادمخدر به کشور است که در این راستا انسداد مرزها می تواند در کنار هوشیاری همکاران به ویژه در مرزهای شرقی و استفاده از تکنولوژی و فناوری های روز ما را در رسیدن به این هدف یاری کند.

اشتری با اشاره به این که ناجا مجدانه مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ را ادامه می دهد، تاکید کرد: در سال 96 حدود 750 تن کشفیات موادمخدر داشته ایم که نسبت به سال 95 بی سابقه بوده است.

وی ادامه داد: البته ما به این مقدار کفایت نمی کنیم و باید بتوانیم آنچنان مبارزه کنیم که هرگز موادمخدر به دست فرزندان عزیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی از فناوری های جدید در راستای مبارزه با قاچاق موادمخدر

بهره مندی از فناوری های جدید در راستای مبارزه با قاچاق موادمخدر