مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 12:302018-04-25سياسي

دومین نشست منطقه ای توانمندسازی 1000 گروه جوانان هلال احمر برگزار شد


دومین نشست منطقه ای توانمندسازی و حمایت از 1000 گروه جوانان عضو داوطلب جمعیت هلال احمر در زمینه آموزش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، صبح امروز در پردیس فنی و حرفه ای شهید عباسپور تهران آغاز بکار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کارگاه در راستای تفاهم نامه سه جانبه جمعیت هلال احمر، وزارت کشور و ستاد مبارزه با مواد مخدر با حضور کارشناسان مسئول امور جوانان و سرگروه های طرح ملی پیمان(پیشگیری مؤثر از اعتیاد برای نشاط جامعه) استان های تهران، قم، البرز، همدان و سمنان به میزبانی سازمان جوانان هلال احمر تا 6 اردیبهشت برگزار می شود.

هدف طرح ملی پیمان، تاثیرگذاری برهمسالان است مسعود حبیبی رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ایران در این مراسم با اشاره به زلزله سال گذشته در غرب کشور گفت: تمامی فعالیت های بشردوستی هلال احمر در کمک به مردم زلزله زده استان کرمانشاه، عینیت یافت و جوانان عضو هلال احمر بدون درنظر گرفتن دین، مذهب، قوم و نژاد، با جان و دل به مصدومین کمک کردند.

وی با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری در پیشگیری از آسیب های اجتماعی خاطرنشان کرد: سازمان جوانان هلال احمر از سال گذشته پیرو تاکیدات ایشان، طرح ملی پیمان را در دستورکار خود قرار داده که یکی از ارزشمندترین کارهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین نشست منطقه ای توانمندسازی 1000 گروه جوانان هلال احمر برگزار شد

دومین نشست منطقه ای توانمندسازی 1000 گروه جوانان هلال احمر برگزار شد