مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 12:002018-04-25سياسي

آیت الله مکارم شیرازی: فضای مجازی داخلی تقویت شود


باید غنی سازی شبکه های داخلی و فرهنگ سازی برای مردم مورد توجه باشد، لازم است شبکه های داخلی تقویت شوند تا بتوانند نیازهای مردم را تامین کنند.

- آیت الله مکارم شیرازی تصریح کرد: باید غنی سازی شبکه های داخلی و فرهنگ سازی برای مردم مورد توجه باشد، لازم است شبکه های داخلی تقویت شوند تا بتوانند نیازهای مردم را تامین کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، آیت الله ناصر مکارم شیرازی امروز در جلسه درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم، عنوان کرد: داستان فضای مجازی مثل این است که بیگانه ای وارد منزل ما شده و یواش یواش در خانه ما لانه کرده آن چنان که باور کرده ایم حضور او برای زندگی ما ضروری است.

وی ادامه داد: امروز فهمیده ایم این بیگانه هم عقاید و اخلاق جوانان و هم نظام ما را هدف گرفته است؛ امروز دیگر نباید شک و تردیدی داشته باشیم؛ اکنون که دیگر به این اجماع رسیده ایم که بیگانه خطرناک است باید جانشینی سالم برای او ایجاد کنیم.

این مرجع تقلید با بیان این که هنوز عده قلیلی در برابر اجماعی که حاصل شده، نظر منفی می دهند، گفت: باید غنی سازی شبکه های داخلی و فرهنگ سازی برای مردم مورد توجه باشد، هم چنین سران و مسئولین باید پیشگام باشند و کلیه ارجاعات به شبکه های داخلی باشد، هم چنین لازم است شبکه های داخلی تقویت شوند تا بتوانند نیازهای مردم را تامین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله مکارم شیرازی: فضای مجازی داخلی تقویت شود

آیت الله مکارم شیرازی: فضای مجازی داخلی تقویت شود