مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 11:512018-04-25سياسي

زیر سؤال بردن قانون «حجاب» با پرچم دفاع از حقوق شهروندی


انتشار یک فیلم در روز های گذشته، فضا را چنان برای فرصت طلبی برخی گروه های معلوم الحال باز کرده که بار دیگر با پرچم دفاع از حقوق شهروندی و زنان، - اصل قانون حجاب را زیر سؤال برده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، پنج هزار زن فعال فرهنگی و اجتماعی با صدور بیانیه ای ضمن قدردانی از زحمات پرسنل نیروی انتظامی و حمایت قاطع از پلیس امنیت اخلاقی، تمام کسانی را که قصد و برنامه اصلاح جامعه و ترویج خوبی ها دارند را تحت هر شرایطی به تأسی از سیره اهل بیت (ع)، هوشمندی، ذکاوت و سعه صدر توصیه کرده و ابراز امیدواری کردند دستگاه های مسئول، ابعاد پنهان این ماجرا را بررسی کرده و گزارش کاملی را جهت تنویر افکار عمومی منتشر کنند تا باب هرگونه ذهنیت منفی به نیرو های خدوم انتظامی بسته شود.

متن کامل این بیانیه به این شرح است: به دنبال انتشار فیلم برخورد گشت امنیت اخلاقی با دختری بدحجاب در یکی از پارک های تهران بار دیگر فضای مجازی ملتهب و محلی برای اشاعه افکار و نظراتی شد که آب در آسیاب برخی افراد فعال در عرصه ترویج بی حجابی در خارج کشور می ریزند؛ فیلمی که خبر هایی از جعلی و ساختگی بودن آن نیز به گوش می رسد! انتشار این فیلم که در روز های گذشته واکنش های مختلفی را در برداشته است فضا را چنان برای فرصت طلبی برخی از افراد و گروه های معلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیر سؤال بردن قانون «حجاب» با پرچم دفاع از حقوق شهروندی

زیر سؤال بردن قانون «حجاب» با پرچم دفاع از حقوق شهروندی