مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 11:412018-04-25سياسي

حذف نام «محمدرضا رحیمی» از فهرست وکلای کانون وکلا


نام محمدرضا رحیمی معاون اول دولت دهم که به تازگی با آزادی مشروط از زندان بیرون آمده، از فهرست وکلای کانون وکلای دادگستری مرکز حذف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، محمدرضا رحیمی از سیاستمداران ایرانی است که در کارنامه اجرایی او مشاغلی و پُست هایی همچون معاون اول دولت دهم، معاون امور مجلس دولت نهم از تاریخ 5 خرداد 87 تا 22 شهریور 88، رییس دیوان محاسبات از سال 83 تا 87، نماینده دوره های دوم، سوم و چهارم مجلس شورای اسلامی و استاندار کردستان از سال 72 تا 76 به چشم می خورد.

رحیمی که به دنبال مطرح شدن پرونده موسوم به بیمه ایران، نامش به عنوان یکی از متهمان این پرونده مطرح شد، علاوه بر مشاغل یاد شده، از وکلای کانون وکلای دادگستری مرکز نیز به شمار می رود.

نامبرده در پرونده بیمه ایران به اتهام اخذ رشوه و تحصیل مال از طریق نامشروع به پنج سال و 91 روز حبس، پرداخت دو میلیارد و 850 میلیون تومان رد مال، یک میلیارد تومان جزای نقدی و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شد.

پس از به زندان افتادن رحیمی برای تحمل 5 سال حبس صادره، موضوع لغو پروانه وکالت وی مطرح شد که علی نجفی توانا رییس وقت کانون وکلای دادگستری مرکز همان موقع در این باره گفت: محمدرضا رحیمی همچنان وکیل دادگستری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف نام «محمدرضا رحیمی» از فهرست وکلای کانون وکلا

حذف نام «محمدرضا رحیمی» از فهرست وکلای کانون وکلا