مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 09:562018-04-25سياسي

رهایی خاطرات جنگ از زندان بی توجهی با ایجاد مرکز فرهنگی دفاع مقدس


شاهرود با وجود هزاران شهید، جانباز و رزمنده، معدن استخراج نشده ای است که راهی بس طولانی و عمیق در پیش دارد ایجاد مرکز فرهنگی دفاع مقدس در حقیقت پایانی بر محرومیت از یک ذخیره عظیم فرهنگی است؛ - مسؤولان برای پایان محرومیت از یک ذخیره عظیم فرهنگی اقدام کنندرهایی خاطرات جنگ از زندان بی توجهی با ایجاد مرکز فرهنگی دفاع مقدس شاهرود با وجود هزاران شهید، جانباز و رزمنده، معدن استخراج نشده ای است که راهی بس طولانی و عمیق در پیش دارد ایجاد مرکز فرهنگی دفاع مقدس در حقیقت پایانی بر محرومیت از یک ذخیره عظیم فرهنگی است؛ محلی برای روایتگری سینه های مالامال از خاطره ای که نفسشان نباید خاموش شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی " استان سمنان، کار تحقیق کتاب مصور روایت شاهرود در هشت سال دفاع مقدس به پایان رسید و آماده چاپ شد.

این کار در مجموع 10 سال مستمر به طول انجامید و سرانجام با حضور جمعی از مسؤولان محلی، استانی و کشوری و همچنین جمع قابل توجهی از فرماندهان، رزمندگان اسلام و خانواده معظم شهدا، از 100 مجلد 30 هزار صفحه ای تحقیق شده که قابلیت چاپ و تکثیر پیدا کرده است، رونمایی شد.

در این مجموعه نفیس، بازخوانی عملیات و خطوط پدافندی، خاطرات رزمندگان، اسناد و تصاویری ناب از حضور حماسی هزاران نفر به ثبت رسیده که به عنوان یک دایره المعارفی استثنایی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی خاطرات جنگ از زندان بی توجهی با ایجاد مرکز فرهنگی دفاع مقدس

رهایی خاطرات جنگ از زندان بی توجهی با ایجاد مرکز فرهنگی دفاع مقدس