مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 09:262018-04-25پزشكي

قربانی عنوان کرد گسترش معاینه فله ای بیماران توسط برخی پزشکان


نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با انتقاد از گسترش معاینه فله ای بیماران توسط پزشکان گفت: حداقل زمان استاندارد برای معاینه هر بیمار بین 10 تا 15 دقیقه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت "، محمدحسین قربانی نماینده مجلس درخصوص طرح برخی اخبار مبنی بر معاینه فله ای برخی پزشکان معروف، گفت: در هر نقطه از دنیا استاندارد مشخصی برای معاینه بیماران درمراکز درمانی وجود دارد، بنابراین پزشک موظف است زمان استاندارد را طبق قانون برای معاینه پزشک در نظربگیرد؛ به طورحتم باید حداقل استانداردها را برای درمان بیمار رعایت کرد.

نماینده مردم آستانه اشرفیه درمجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه عدم رعایت زمان کافی درمعاینه بیمار در شرح و حال فرد ایجاد مشکل می کند، افزود: ضمن اینکه تاریخچه بیماری و تشخیص نوع بیماری را نیز با مشکلات بسیاری روبه رو می کند، متاسفانه معضل معاینه فله ای بیمار درحال گسترش بوده و بسیاری از پزشکان به جهت فضای تعریف شده و حجم مراجعات بیمار زمان لازم را برای معاینه بیمار اختصاص نمی دهند.

وی تصریح کرد: چطورممکن است پزشکی روزانه 100 بیمار را مورد معاینه قرار داده و از سویی کیفیت نوع درمان را نیز رعایت کند، به طورحتم تعهدات لازم باید درپزشک برای رعایت حداقل زمان ممکن جهت معاینه بیمار ایجاد شود؛ ضمن اینکه نظارت های لازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قربانی عنوان کرد گسترش معاینه فله ای بیماران توسط برخی پزشکان

قربانی عنوان کرد گسترش معاینه فله ای بیماران توسط برخی پزشکان