مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 08:202018-04-25اقتصادي

آب مجازی، راهکاری برای رفع مشکلات آبی کشور


مدیرکل زمین شناسی و اکتشافات معدنی جنوب باختری (مرکز اهواز) گفت: یکی از راهکارها در بحث رفع مشکلات آب کشور، استفاده از آب مجازی و مدیریت این مساله است که امیدواریم از این پس بیشتر به این موضوع توجه شود.

- مدیرکل زمین شناسی و اکتشافات معدنی جنوب باختری( مرکز اهواز) عنوان کرد: آب مجازی، راهکاری برای رفع مشکلات آبی کشور مدیرکل زمین شناسی و اکتشافات معدنی جنوب باختری (مرکز اهواز) گفت: یکی از راهکارها در بحث رفع مشکلات آب کشور، استفاده از آب مجازی و مدیریت این مساله است که امیدواریم از این پس بیشتر به این موضوع توجه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اژدری در نشست خبری که 4 اردیبهشت ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: حدود 30 درصد از آب های کل کشور در خوزستان جاری است.

در بخش های شمالی و شمال شرقی استان از آبخوان های آبرفتی و کارستی استفاده می شود.

وی افزود: سازمان آب و برق خوزستان مطالعات گسترده ای را در زمینه آبخوان کارستی در خوزستان انجام داده است و آب برخی از روستاها و حتی شهرهای خوزستان از طریق همین آبخوان کارستی تامین می شود.

مدیرکل زمین شناسی و اکتشافات معدنی جنوب باختری(اهواز) تصریح کرد: در یکی دو سال اخیر نقشه ای از پتانسیل آبخوان های کارستی استان تهیه شده است که نشان می دهد در کدام مناطق پتانسیل کارست شدن بیشتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب مجازی، راهکاری برای رفع مشکلات آبی کشور

آب مجازی، راهکاری برای رفع مشکلات آبی کشور