مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 08:202018-04-25سياسي

گلریزان ها فقط محل جمع آوری وجوهات نیست


مدیرعامل ستاد دیه کشور ویژگی برپایی یک مراسم موفق گلریزان را تاکید توامان بانیان آن بر دو موضوع جلب مشارکت های مردمی و فرهنگ سازی در راستای پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندان ها مطرح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیداسدالله جولایی در دیدار با اعضای هیات امنای این نهاد حمایتی در خراسان شمالی، گفت: امروز به دلیل هزینه های سنگین نگهداری از زندانی و صد البته پیشگیری از ابتلای بسیاری از هموطنان به مجازات حبس، در برگزاری تمام آیین های گلریزان آزادی محبوسان غیرعمد باید ضمن دعوت از کارشناسان خبره، آگاهی عمومی مردم را از موضوعات به ظاهر ساده حقوقی و قضایی بالا برده تا از گرفتاری ناخواسته حبس های بعضا طولانی ممانعت به عمل آوریم.

وی با اشاره به کاهش یک هزار نفری زندانیان جرایم غیرعمد نسبت به ماه گذشته، اظهار کرد: اگر چه جمعیت 13 هزار نفری محکومان ابتدای سال جاری تا میزان 1100 نفر کاهش یافته اند، اما وجود این تعداد مددجوی غیرعمد هرگز مقبول کشوری شیعی ما نبوده و نیست.

وی با اشاره به مشکلات زندانبانی در برخی از استان ها گفت: به دلیل وسعت شهرهای بزرگ و جمعیت زیاد در فارس و اصفهان بیشترین تجمع زندانیان جرایم غیرعمد مربوط به این دو استان است که مجموع دربندانِ دردمند آنها بیش از 2300 زندانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلریزان ها فقط محل جمع آوری وجوهات نیست

گلریزان ها فقط محل جمع آوری وجوهات نیست