مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 08:102018-04-25سياسي

تعیین مصادیق «بد حجابی» نباید به پلیس سپرده می شد


دستیار ویژه در امور حقوق شهروندی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری ضمن بیان اینکه در طرح ارتقای امنیت اجتماعی ظاهراً فقط با زنان مقابله جدی شده است در عین حال گفت: - به نظر می رسد نباید در مصوبه "طرح جامع عفاف و حجاب " حدود عفاف و حجاب و تعیین مصادیق به اصطلاح بدحجابی به نیروی انتظامی به عنوان پلیس، سپرده می شد.

شهناز سجادی، در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه ممکن است در زمان جلب متهم مقاومتی رخ دهد، اما این برخورد باید متناسب با مقاومت فرد و نوع جرم باشد ، افزود: اما در مورد حادثه رخ داده دو مطلب قابل تامل بیشتری وجود دارد؛ اول اینکه، برخورد فیزیکی با زن مورد ارشاد و کشاندن روی زمین برای بردن به اداره پلیس از سوی گشتی که قطعاً فلسفه وجودی آن با توجه به عنوانی که دارد ارشادی بوده است، صحیح نیست.

زنان با توجه به سابقه فرهنگ ایرانی و اسلامی حرمت و کرامت داشته و ناموس جامعه هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: نکته قابل تامل بیشتر این است که اینگونه برخوردها هزینه زیادی برای نظام و مامورین زحمت کش و شریف نیروی انتظامی در سطح ملی و بین المللی دارد.

این وکیل دادگستری با بیان اینکه قطعاً مامورین شریف نیروی انتظامی که شهروندان امنیت شبانه روزی خود را مدیون این عزیزان هستند، در حوزه وظایف خود آموزش های لازم را دیده اند ، اظهار کرد: د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین مصادیق «بد حجابی» نباید به پلیس سپرده می شد

تعیین مصادیق «بد حجابی» نباید به پلیس سپرده می شد