مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 07:112018-04-25بين الملل

هیل گزارش کرد؛ تشویش در کنگره آمریکا در خصوص تصمیم ترامپ برای خروج از برجام


بسیاری از نمایندگان جمهوری خواه کنگره از تصمیم رییس جمهور آمریکا برای خروج از برجام، دچار تشویش و نگرانی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تهدید دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا به خروج از برجام به تشویش و نگرانی در میان اعضای کنگره به ویژه جمهوری خواهانی منجر شده است که علیرغم مخالفت با توافق هسته ای ایران و 1+5 (آمریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه، چین بعلاوه آلمان) نگران پیامدهای خروج واشنگتن از این توافق بین المللی هستند.

پایگاه اینترنتی هیل وابسته به کنگره آمریکا با انتشار این خبر، نوشت، ترامپ، سیگنال های متناقضی را درباره اقداماتی که قصد دارد بعد از ضرب الاجل 12 می (22 اردیبهشت) انجام دهد، ارسال کرده است.

در ضرب الاجل فوق، در صورتیکه ترامپ بار دیگر تعلیق تحریم های ایران را به مدت 120 روز تمدید نکند، امکان از بین رفتن برجام وجود دارد.

طبق این گزارش، نمایندگان جمهوری خواه کنگره در خصوص اقداماتی که ترامپ باید درباره برجام انجام دهد، دچار اختلاف نظر هستند؛ برخی نگرانند که خروج از برجام به تسریع برنامه هسته ای ایران منجر شود و همچنین نگران هستند که این اقدام دولت آمریکا، همپیمانان کلیدی این کشور را از واشنگتن دور سازد و مذاکره درباره یک توافق هسته ای را برای ترامپ دشوار سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیل گزارش کرد؛ تشویش در کنگره آمریکا در خصوص تصمیم ترامپ برای خروج از برجام

هیل گزارش کرد؛ تشویش در کنگره آمریکا در خصوص تصمیم ترامپ برای خروج از برجام