مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 06:502018-04-25سياسي

هیچ فردی نباید در زندان ها لحظه ای بلاتکلیف باشد


امام جمعه قم با اشاره به اینکه با تدبیر می شود زندان ها را درآمدزا کرد، گفت: باید برای بازگشت افراد زندانی به سمت مسیر درست تلاش شود، هیچ فردی نباید در زندان ها لحظه ای بلاتکلیف باشد، - چراکه هر فردی در مرحله نخست دارای خانواده بوده و در مرحله دوم نیز از حقوق مشخصی برخوردار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، آیت الله سید محمد سعیدی روز سهشنبه در دیدار رؤسا، مسؤولان فرهنگی و اعضای شورای معاونان اداره کل زندان های استان قم، با اشاره به سابقه طولانی فعالیت زندان ها در کشورهای مختلف اظهار کرد: در زمان های گذشته زندان زیر نظر حاکمان وجود داشته و گاهی افراد از نظر مردم، قانون و حاکمان مجرم شناخته و باید در زندان مجازات می شدند.

وی با بیان اینکه زندان محلی برای خوش نامی زندانی ها نیست، اضافه کرد: هر چند اگر حکومتی بد نام و ظالم باشد و افراد خوش نام را زندانی کند دیگر زندان برای آن افراد ناپسند نخواهد شد بلکه سبب خوش نامی و آسایش آنان می شود درحالی که زندان کشورهای عدالت طلب افراد را از آزادی های فردی باز می دارد.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) عنوان کرد: در زمان مبعوث شدن پیامبر اسلام(ص) به رسالت، زندانی وجود نداشت، در واقع زندان نخستین بار در کوفه و در دوران حضرت علی علی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ فردی نباید در زندان ها لحظه ای بلاتکلیف باشد

هیچ فردی نباید در زندان ها لحظه ای بلاتکلیف باشد