مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 06:152018-04-25فناوري

کاربران میانسال طرفدار کدام شبکه اجتماعی اند؟


تازه ترین آمار منتشره در ایالات متحده آمریکا، حاکی است که کاربران میانسال بیشتر از شبکه فیس بوک استفاده می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت statista، تحقیقات و نظرسنجی های صورت گرفته از کاربران آمریکایی، میانگین سنی کاربران و میزان استقبال و استفاده آن ها از شبکه های اجتماعی گوناگون را به خوبی نشان می دهد.

طبق نتایج این پژوهش ها، می توان گفت که میانگین سنی +60 سال به فیس بوک بیشتر از سایر شبکه های اجتماعی علاقه دارند، این درحالیست که این گروه سنی به شبکه های اجتماعی ردیت (reddit)، تامبلر (tumblr)، اسنپ چت ( snapchat) و اینستاگرام (instagram) به ترتیب کمتر از سایر پلت فرم های محبوب در جهان استقبال کرده اند.

نمودار زیر به خوبی تفاوت استفاده و استقبال گروه های سنی مختلف از شبکه های اجتماعی گوناگون را نشان می دهد: بر این اساس، فیس بوک میزبان 67 درصد از کاربران میانسال بالای 60 سال، 81 درصد از کاربران جوان در گروه سنی 30 تا 59 سال و 86 درصد از کاربران جوان و نوجوان در گروه سنی 18 تا 29 سال بوده است.

اینستاگرام دقیقا برخلاف فیس بوک، بیشتر محبوب کاربران جوان و نوجوان در گروه های سنی 18 تا 29 سال با در اختیار داشتن 58 درصد از آن ها، واقع شده است، در حالیکه تنها 7 درصد از کاربران میانسال بالای 60 سال از این شبکه اجتماعی استفاده کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاربران میانسال طرفدار کدام شبکه اجتماعی اند؟

کاربران میانسال طرفدار کدام شبکه اجتماعی اند؟