مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 03:112018-04-24بين الملل

مشکلات روابط آمریکا و روسیه به قوت خود باقی خواهند ماند


«مشکلات اساسی روابط آمریکا و روسیه در سال های آینده باقی می ماند و در زمان حضور یک رییس جمهور دموکرات در کاخ سفید نیز این معضل افزایش می یابد.

- " اندیشکده انگلیسی در تحلیلی نوشت: مشکلات اساسی روابط آمریکا و روسیه در سال های آینده باقی می ماند و در زمان حضور یک رییس جمهور دموکرات در کاخ سفید نیز این معضل افزایش می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو"، اندیشکده سلطنتی انگلیس (روسی) در تحلیلی به روابط آمریکا و روسیه پرداخت و نوشت: با وجود مشاهده موارد دلگرم کننده، روابط آمریکا و روسیه به طور اساسی خراب است.

این اندیشکده با اشاره به برخی تحولات رخ داده در روابط مسکو با واشنگتن چون اخراج دیپلمات های روسی از این کشور، اعمال تحریم های اضافی بر مسکو و تنش شدید بابت حمله شیمیایی در سوریه و این که سران آمریکا و روسیه کماکان به حصول موفقیت خوشبین هستند، نوشت: دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا حتی اعلام کرده که دلیلی برای بحران در روابط بین آمریکا و روسیه وجود ندارد.

ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه نیز از مقام های کشورش خواسته تا ادبیات ضد آمریکایی را محدود کرده تا باعث آزرده شدن واشنگتن در این موقعیت بحرانی نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات روابط آمریکا و روسیه به قوت خود باقی خواهند ماند

مشکلات روابط آمریکا و روسیه به قوت خود باقی خواهند ماند