مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 00:402018-04-24سياسي

توافق اولیه برای انتقال 700 محکوم ایرانی از ترکیه


معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری از انجام توافقات اولیه برای انتقال 700 محکوم ایرانی از ترکیه به کشور خبر داد.

- رییس کارگروه انتقال محکومین و معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری: توافق اولیه برای انتقال 700 محکوم ایرانی از ترکیه معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری از انجام توافقات اولیه برای انتقال 700 محکوم ایرانی از ترکیه به کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، محمود عباسی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سال 97 را با دیپلماسی فعال حقوقی قضایی شروع کردیم و با سفر رییس جمهور به ترکمنستان 283 نفر از محکومین زندانی در این کشور به ایران برگشتند و چهارنفر از محکومین ترکمنستان را تحویل دادیم، افزود: در هفته گذشته پنج نفر از محکومین ایرانی را از افغانستان برگرداندیم.

وی با بیان اینکه ظرف هفته آینده 47 نفر از محکومین ایرانی از کویت به کشور برمی گردند، بیان کرد: متاسفانه در ترکیه تعداد 700 محکوم داریم که آنها را به کشور بر خواهیم گرداند.

رییس کارگروه انتقال محکومین و معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری ادامه داد: برای انتقال 700 نفر از محکومین ایرانی از ترکیه توافقات اولیه صورت گرفته و تلاش می کنیم هم محکومین ترکیه را تحویل دهیم و هم محکومین خود را به کشور برگردانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق اولیه برای انتقال 700 محکوم ایرانی از ترکیه

توافق اولیه برای انتقال 700 محکوم ایرانی از ترکیه