مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 20:002018-04-24ورزشي

هیچ ابزاری ارزان تر از ورزش، برای شادی و نشاط وجود ندارد


هیچ ابزاری ارزان تر از ورزش، برای شادی و نشاط وجود ندارد، بنابر این استخر مخروبه هشترود تا هفته دولت بازسازی شده و به بهره برداری خواهد رسید و یک سالن مجهز چند طبقه ای نیز برای رشته های رزمی و رشته کشتی، - وزیر ورزش و جوانان گفت: هیچ ابزاری ارزان تر از ورزش، برای شادی و نشاط وجود ندارد، بنابر این استخر مخروبه هشترود تا هفته دولت بازسازی شده و به بهره برداری خواهد رسید و یک سالن مجهز چند طبقه ای نیز برای رشته های رزمی و رشته کشتی، تا پایان سال 98 ساخته خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود سلطانی فر در جلسه شورای اداری هشترود خاطر نشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران با اتحاد میان مردم و مسئولان در مقابل طوفان های سهمناک ایستادگی کرده و به 40 سالگی خود که دوران بلوغ است نزدیک می شود.

وی گفت: با عنصر امید به آینده روز های درخشانی در انتظار مردم ایران است، چرا که بنیان های توسعه در کشور وجود دارد و سران سه قوه با حضور در مجلس شورای اسلامی، راهکارهای برون رفت از مشکلات مردم را بررسی و به مجموعه های خود تکلیف کرده اند که مشکلات مردم را بر طرف کنند.

وی افزود: استان آذربایجان شرقی، همانند سایر نقاط کشور، راه توسعه را در پیش گرفته و در صنعت های گردشگری، کشاورزی و غیره، پیشرو است و در زمینه های دیگر نیز، حرفی برای گفتن دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ ابزاری ارزان تر از ورزش، برای شادی و نشاط وجود ندارد

هیچ ابزاری ارزان تر از ورزش، برای شادی و نشاط وجود ندارد