مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 19:202018-04-24سياسي

ساخت برنامه بر اساس بیانات شهید مطهری


رییس سازمان صداوسیما در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت سالگرد شهید مطهری بر لزوم پژوهش های عمیق در تفکر شهید مطهری و ارائه الگویی از اندیشه های او برای نسل جوان تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، رییس رسانه ملی در این نشست با بیان اینکه صداوسیما هدایت فکری جامعه را برعهده دارد، گفت: رسانه ملی می کوشد از دیدگاه اندیشمندان بزرگ برای انجام رسالت خطیر خود بهره ببرد و افکار عمومی را بیش از پیش در این زمینه هدایت کند.

وی دیدگاه های شهید مطهری را در سطوح مختلف علوم انسانی، فلسفی، دینی، سیاسی، معرفتی و .

عمیق و متنوع دانست و افزود: این دیدگاه های عمیق و معرفتی موجب ایجاد سامانه وسیع و منظم دانشی برای مردم شده است که با گذشت زمان نیز آثارش کمرنگ نمی شود.

رییس سازمان صداوسیما با اشاره به تلاش دشمنان برای تخریب اندیشه جوانان کشور و تهاجم گسترده به عرصه فرهنگ کشور گفت: تبیین اندیشه شهید مطهری و ارائه الگویی از این شخصیت بزرگ برای نسل جوانی که در معرض تهدیدات مختلف فکری و فرهنگی قرار دارد می تواند از بسیاری از تهاجمات فرهنگی پیشگیری کند.

علی عسکری با اشاره به ابعاد مختلف اندیشه شهید مطهری و اهمیت تبیین آن ها برای نسل جوان گفت: باید گونه جدید و جذابی برای تبیین این اندیشه ها برگزید که مخاطب را جذب کند و از آن جمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت برنامه بر اساس بیانات شهید مطهری

ساخت برنامه بر اساس بیانات شهید مطهری