مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 18:452018-04-24اقتصادي

توسعه بلندمدت ورزقان منوط به توسعه ارتباطات فراسرزمینی است


وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این که توسعه بلندمدت منطقه ورزقان منوط به توسعه ارتباطات فرا سرزمینی در خود منطقه است، گفت: باید بتوانیم با کشورهای همسایه این منطقه ارتباطات روان و گسترده ای داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، عباس آخوندی در جلسه شورای اداری شهرستان ورزقان اظهار کرد: ارتباط با کشورهای همسایه برای صادرات محصولات صنعتی، کشاورزی، صنایع دستی و سایر صنایع، از جهت گردشگری و توزیع ثروت می تواند به این منطقه کمک کرده و ثروت جدیدی خلق کند که برای مردم و اهالی منطقه بسیار مهم باشد.

وی گفت: علی رغم مشکلات موجود در شهرستان ورزقان، در حوزه صنعت مس، زیربنایی، توسعه کشاورزی، توسعه شهری، ارتقای توسعه زندگی در بخش های مختلف اتفاقات بسیار خوبی در حال رخ دادن است و امیدواریم ارتباطات و اتفاقات بهتری را در آینده شاهد باشیم.

وی با اشاره به ظرفیت های شهرستان ورزقان گفت: این منطقه از جهت گردشگری منطقه ی بسیار مستعدی بوده و با ایجاد پروژه های گردشگری همانند "اتصال قلعه جوشین به قلعه بابک" و سایر پروژه ها می توانیم از این فرصت حداکثر بهره مندی را داشته باشیم.

وی افزود: با اینکه بزرگراه خواجه- ورزقان در حال انجام است اما همواره علاقه مند بوده ام که این بزرگراه به سمت خاروانا و نودوز ادامه پیدا کند و بتوانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه بلندمدت ورزقان منوط به توسعه ارتباطات فراسرزمینی است

توسعه بلندمدت ورزقان منوط به توسعه ارتباطات فراسرزمینی است