مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 16:262018-04-24بين الملل

برنامه موشکی ایران بازدارنده است/ منافقین سال ها همدست موساد بوده اند


یک تحلیگر مشهور آمریکایی در گفت و گویی اظهار داشت با توجه به این که تل آویو و عربستان برای حمله به ایران موشک بالستیک دارند ،موشک های بالستیک ایران نیز سلاحی بازدارنده محسوب می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، گرت پورتر تحلیلگر آمریکایی در گفت وگو با شبکه خبری الجزیره قطر ادعا های تکراری صهیونیست ها درباره برنامه هسته ای و موشکی ایران را ساختگی نامید.

پورتر در این مصاحبه درباره ادعا های تکراری صهیونیست ها مبنی بر تلاش ایران برای ساخت بمب اتمی گفت که اسناد ارائه شده در گذشته، کاری مشترک از سوی موساد دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی، دستگاه های اطلاعاتی غرب و با کمک گروهک منافقین، از دشمنان قسم خورده ایران بود.

وی در توصیف گروهک منافقین گفت: آن ها سال هاست که سازمانی تروریستی بشمار می آیند و در مواردی بسیار مهم با موساد همکاری داشتند.

وی در بخش دیگر این مصاحبه به انگیزه صهیونیست ها به انتقال این اطلاعات جعلی به رسانه ها و دولت های خارجی در سال 2003 اشاره کرد.

پورتر نصب کلاهک اتمی بر موشک های شهاب -3 را از جمله دیگر دروغ های موساد و منافقین نامید.

وی در بخش دیگر این مصاحبه با اشاره به دکترین ایران درباره عدم ساخت سلاح های اتمی، به تمرکز آمریکا و متحدانش بر برنامه موشکی ایران درحالی که دیگر کشور ها نیز برنامه مشابه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه موشکی ایران بازدارنده است/ منافقین سال ها همدست موساد بوده اند

برنامه موشکی ایران بازدارنده است/ منافقین سال ها همدست موساد بوده اند