مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 16:202018-04-24اقتصادي

بررسی عملکرد سال 96 صندوق توسعه ملی در کمیسیون برنامه و بودجه


یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت که مکانیزم برداشت از صندوق توسعه ملی با توجه به مصوبات ستاد تدابیر ویژه، مشخص می شود.

- محمدرضا تابش در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون برنامه وبودجه درخصوص بررسی عملکرد سال 96 صندوق توسعه ملی با حضور اعضای هیات عامل صندوق، رییس سازمان بازرسی کل کشور و نمایندگان دیوان محاسبات، گفت: در این جلسه باتوجه به ابهام درخصوص تعلق گرفتن سود بانکی به سپرده های ریالی صندوق نزد بانک مرکزی، مقررشد به طرق قانونی تکلیف این موضوع مشخص شود.

وی افزود: درمورد برداشت مالیات بابت تبدیل ارز خارجی به ریال باتوجه به این که ازطرف دیوان عدالت اداری، دستورموقت عدم پرداخت صادرشده، مقرر شد موضوع تعیین تکلیف شود.

وی گفت: در خصوص ثبت تعهدی منابع و مصارف صندوق که در ورودی های صندوق ایجاد شفافیت می کند به جای ثبت تعهدی، اعضای هیات عامل صندوق انجام این امر را نیازمند ارائه سند ازطرف وزارت نفت دانستند و موضوع موکول به این شد که به طریق قانونی وزارت نفت مکلف به ارائه مطالبه سیاهه فروش نفت شود و ثبت نقدی منسوخ و ثبت تعهدی انجام پذیرد.

نماینده مردم اردکان در مجلس اظهار کرد: همچنین مقرر شد مکانیزم برداشت از صندوق توسعه ملی با توجه به مصوبات ستاد تدابیر ویژه، مشخص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی عملکرد سال 96 صندوق توسعه ملی در کمیسیون برنامه و بودجه

بررسی عملکرد سال 96 صندوق توسعه ملی در کمیسیون برنامه و بودجه