مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 16:162018-04-24اقتصادي

1000 میلیارد تومان برای انتقال آب رودخانه ارس به دریاچه ارومیه هزینه شد


هم اکنون هزار میلیارد تومان برای انتقال آب از رود ارس به دریاچه هزینه شده و به یک هزار و 100 میلیارد تومان دیگر برای تکمیل طرح انتقال آب نیاز هست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از ارومیه، محمدمهدی شهریاری ظهر امروز در شورای اداری آذربایجان غربی که در حضور معاون رییس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: آذربایجان غربی دومین استان سوق الجیشی و مرزی بوده که همسایگی با سه کشور از مزیت های آن است.

وی با تاکید بر غنی بودن منابع طبیعی و معدنی آذربایجان غربی، افزود: متاسفانه از این منابع نیز استفاده درستی نشده و امروز خشکی دریاچه ارومیه که با وقوع بیماری ها و خطرات زیادی مواجه است از بزرگترین مشکلات این استان به شمار می رود.

استاندار آذربایجان غربی گفت: هم اکنون هزار میلیارد تومان برای انتقال آب از رود ارس به دریاچه هزینه شده و به هزار و 100 میلیارد تومان دیگر برای تکمیل طرح انتقال آب نیاز هست.

وی همراهی و همکاری کشاورزان و دیگر مردم در مصرف بهینه آب را از ضروری ترین روش ها و برنامه ها برای مقابله با خشکی دریاچه ارومیه دانست و ادامه داد: باید اعتبار لازم برای دریاچه ارومیه را دولت سریع تر تصویب و ابلاغ کند تا پروژه های مربوطه با سرعت بیشتری اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 میلیارد تومان برای انتقال آب رودخانه ارس به دریاچه ارومیه هزینه شد

1000 میلیارد تومان برای انتقال آب رودخانه ارس به دریاچه ارومیه هزینه شد