مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 16:062018-04-24سياسي

قرآن عامل اصلی هدایت جوامع بشری به سوی ارزش های اخلاقی است


 مسئول نهاد رهبری دانشگاه بناب گفت: قرآن عامل اصلی هدایت و تربیت کننده افراد و جوامع بشری به سوی کمال و نیل به ارزش های اخلاقی و انسانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت السلام رنجبر مسئول نهاد رهبری دانشگاه بناب با اشاره به تاثیر همایشات قرآنی اظهار داشت: قرآن بهترین عامل اتحاد و نشاط در جامعه است و نورانیت نسل ها از قرآن است.

حجت السلام رنجبر بیان کرد: اگر خواهان گذر از زندگی مادی و جسمی هستیم و دنبال رهایی و تعالی روحانی باشیم، قرآن تنها راه نجات بشریت و هدایت است.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه بناب تاکید کرد: چنین همایشاتی جامعه را به سمت معنویت سوق می دهد و دلها تنها با یاد و ذکر الهی آرامش می گیرد و همایشات قرانی و انس با قرآن رمز زندگی سعادتمندانه بشر است.

علی حاجی زاده مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بناب در خصوص برگزاری همایش قرآنی گفت: برای سومین سال پیاپی همایش کشوری قرآنی در دانشگاه بناب با استقبال کم نظیر دانشجویان برگزار شد و این استقبال و حضور دانشجویان نشانه انس همیشگی جوانان با قرآن است.

علی حاجی زاده با اشاره به آیه " این قرآن به راهی هدایت می کند که استوارترین راههاست " تاکید کرد: قران کریم دربرگیرنده هدایت و سعادت انسان در دنیا و آخرت است و در تمام مراحل زندگی رهبر و راهنمای انسان به س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرآن عامل اصلی هدایت جوامع بشری به سوی ارزش های اخلاقی است

قرآن عامل اصلی هدایت جوامع بشری به سوی ارزش های اخلاقی است