مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 15:412018-04-24سياسي

انتقاد علیخانی به خروجی جلسه شورای شهر


رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: لیست 7 نفره ای که امروز به عنوان گزینه های شهرداری تهران توسط اعضا انتخاب شدند لیستی قوی نیست ولی به هر حال باید به رای اکثریت اعضا احترام بگذاریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، محمد علیخانی در پایان پنجاه و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با انتقاد از گزینه های مطرح شده برای حضور در شهرداری تهران اظهار کرد: لیستی که امروز مشخص شد، لیست قوی نیست، ولی باید به رای اکثریت اعضای شورای شهر تهران احترام گذاشت.

به هر حال این نظر اکثریت آرا بود.

وی تصریح کرد: بر همین اساس افرادی که به عنوان گزینه های شهرداری تهران در جلسه امروز انتخاب شدند باید طبق برنامه زمانبندی شده برنامه ها و تیمی که قرار است با آنان همکاری کنند را به کمیسیون های شورا ارائه دهند.

علیخانی از استعلام همزمان گزینه های مطرح شده برای شهرداری تهران خبر داد و گفت: در این زمینه نیز تلاش می شود طی زمانبندی اعلام شده استعلامات لازم انجام شود تا با مشخص شدن گزینه نهایی مشکلی برای شهر تهران بوجود نیاید.

علیخانی در پاسخ به این سوال که از بین گزینه های مشخص شده کدامیک بیشترین آرا را از اعضای شورای شهر دریافت کرده اند گفت: سمیع الله حسینی مکارم سرپرست فعلی شهرداری تهران بیشترین آرا را داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد علیخانی به خروجی جلسه شورای شهر

انتقاد علیخانی به خروجی جلسه شورای شهر