مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 14:352018-04-24دانش

اختصاص 4000 میلیارد تومان اعتبار برای خرید تجهیزات پژوهشی ایرانی


در سال جاری 4000 میلیارد تومان اعتبار برای خرید تجهیزات پژوهشی ساخت ایران تخصیص یافته و دانشگاه ها می توانند تجهیزات خود را از شرکت های مورد تایید معاونت علمی و فناوری رییس جمهور تهیه کنند.

- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در سال جاری 4000 میلیارد تومان اعتبار برای خرید تجهیزات پژوهشی ساخت ایران تخصیص یافته و دانشگاه ها می توانند تجهیزات خود را از شرکت های مورد تایید معاونت علمی و فناوری رییس جمهور تهیه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر منصور غلامی در جمع هیات رییسه دانشگاه شهید باهنر گفت: در سال 1397 مبلغ یک میلیارد دلار فایناس خارجی نیز برای خرید تجهیزات پژوهشی با تکنولوژی بالا اختصاص یافته است و تاکنون در بین دانشگاه های کشور، دانشگاه صنعتی شریف برای هزینه 100 میلیون دلار از این اعتبار قرارداد بسته است.

وزیر علوم درادامه با تجلیل از پیشرفت های دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: دانشگاه ها و مراکز اموزش عالی باسابقه استان ها بازوی اجرایی وزارت علوم در استان ها هستند و به عنوان دانشگاه معین به وزارت علوم در پشتبانی و نظارت بر سایر دانشگاه ها مانند امور دانشگاه های غیر دولتی و هیات امنای دانشگاه های کوچک کمک می کنند.

وی با اشاره به کسری تخصصی اعتبارات دانشگاه ها در چندسال گذشته گفت: در اسفندماه سال گذشته با همکاری سازمان برنامه و بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 4000 میلیارد تومان اعتبار برای خرید تجهیزات پژوهشی ایرانی

اختصاص 4000 میلیارد تومان اعتبار برای خرید تجهیزات پژوهشی ایرانی