مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 14:152018-04-24اقتصادي

عدم محدودیت در پرداخت تسهیلات به متقاضیان احداث گلخانه در استان سمنان


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از عدم محدودیت در پرداخت تسهیلات به متقاضیان احداث  گلخانه در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لطف الله رضایی با اعلام این خبر اظهار کرد: کمبود منابع آبی در بخش کشاورزی استان جدی است و باید به سمت توسعه گلخانه ها و کشت های کم آب بر برویم.

معاون سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از وجود 68 طرح گلخانه ای در دست اجرا در استان سمنان خبر داد و افزود: جهاد کشاورزی استان از این طرح ها حمایت می کند.

رضایی در ادامه داد: توسعه فضاهای گلخانه ای یکی از سیاست های اساسی است که سازمان جهاد کشاورزی استان آن را دنبال می کند .

وی کاهش مصرف آب را یکی از مهم ترین اهداف اجرای طرح های گلخانه ای در استان عنوان کرد و گفت: در استان سمنان که با کمبود منابع آبی مواجه است ایجاد گلخانه می تواند نقش بسیار مهمی در کاهش مصرف آب داشته باشد .

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به میزان فضای گلخانه ای استان در حال حاضر گفت: 95 هکتار فضا گلخانه ای فعال در استان سمنان وجود دارد .

رضایی با بیان اینکه توسعه فضای گلخانه ای یکی از سیاست های سازمان جهاد کشاورزی استان است تصریح کرد: در برنامه ششم توسعه فضای گلخانه ای در استان به عنوان یک رویکرد اصلی عنوان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم محدودیت در پرداخت تسهیلات به متقاضیان احداث گلخانه در استان سمنان

عدم محدودیت در پرداخت تسهیلات به متقاضیان احداث گلخانه در استان سمنان