مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 13:552018-04-24اقتصادي

سیگنال های تردید به سمت بازار سرمایه


بورس تهران بعد از مدت ها شاهد رشد آرام قیمت برخی از سهم های شاخص ساز بود اما از دست دادن کانال 95 هزار واحدی طی روزهای گذشته سیگنال های امید بخشی به فعالان بازار سهام نمی دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با اینکه رهبران اروپایی به دونالد ترامپ توصیه کرده اند که باید در برجام باقی بماند بسیاری از فعالان اقتصادی منتظر ضرب العجل رییس جمهور آمریکا هستند.

تنها 20 روز به تصمیم آمریکا درباره برجام مانده است این تصمیم قطعا بر روی تمام بازارهای مالی و همچنین روی بازار ارز تاثیر خوهد داشت.

از زمانی که معاون رییس جمهور درباره تعیین تکلیف ارز تک نرخی صحبت کرد و گفت که دلار 4200 تومانی در اختیار فعالان اقتصادی قرار داده می شود همه منتظر تحقق این موضوع هستند اما انتظار ها و نگرانی ها درباره آینده این تصمیم خود التهاباتی را به بازار سرمایه وارد می کند و بازار را در انتظار نگه می دارد.

بورس تهران در این روزها عمدتا روند کاهشی در قیمت ها را تجربه کرده و امروز از معدود روزهایی است که شاخص کل به سمت بالا هدایت شده است اما از دست دادن کانال 95 هزار واحدی برای فعالان بازار سهام سیگنال های مثبتی را به بازار نمیدهد.

شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران امروز 276 واحد رشد کرد و تا رقم 94 هزار و 576 بالا رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیگنال های تردید به سمت بازار سرمایه

سیگنال های تردید به سمت بازار سرمایه