مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 13:552018-04-24اجتماعي

نهایی شدن اصلاحیه اساسنامه انجمن اولیاء و مربیان


مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش از نهایی شدن اساسنامه جدید این انجمن با نگاه اداره هیئت امنایی خبر داد و گفت: در تابستان کنگره هیئت امناء را با حضور منتخبان استان ها در تهران برگزار کنیم.

- مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد نهایی شدن اصلاحیه اساسنامه انجمن اولیاء و مربیان مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش از نهایی شدن اساسنامه جدید این انجمن با نگاه اداره هیئت امنایی خبر داد و گفت: در تابستان کنگره هیئت امناء را با حضور منتخبان استان ها در تهران برگزار کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نورعلی عباسپور در نشست هم اندیشی با مدیر کل و مدیران آموزش و پرورش مناطق و مربیان پرورشی اظهار کرد: متاسفانه چند سالی انجمن اولیاء و مربیان متزلزل و با سازمان های دیگر از بدنه وزارت خانه ادغام شد اما خوشبختانه انجمن در دولت تدبیر در حال پیدا کردن جایگاه خود است.

وی با تاکید بر اینکه این تشکل باید غیردولتی باقی بماند، از نهایی شدن اصلاحیه اساسنامه این انجمن خبر داد و گفت: اداره هیئت امنایی انجمن های اولیاء و مربیان در اساسنامه جدید قید شده و امیدواریم بتوانیم در طول امسال اساسنامه جدید را اجرایی و در تابستان کنگره هیئت امناء را با حضور منتخبان استان ها در تهران برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهایی شدن اصلاحیه اساسنامه انجمن اولیاء و مربیان

نهایی شدن اصلاحیه اساسنامه انجمن اولیاء و مربیان