مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 13:502018-04-24اجتماعي

سهم ما از جمیعت 200 میلیونی پاکستان فقط 300 هزار گردشگر است


مدیرکل امور فرهنگی زائران استانداری خراسان رضوی گفت: از جمیعت 200 میلیونی پاکستان سالانه فقط 250 تا 300 هزار مسافر به ایران سفر می کند.

- حمید موسوی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: بحث ساماندهی زائران پاکستانی بسیار جدی است؛ از همین رو مذاکراتی را از سال گذشته با مسئولان پاکستانی انجام دادیم تا این مسافران در کشور ما ساماندهی شوند.

وی بیان کرد: عمده ترین مشکل زائران پاکستانی این است که در پاکستان برای آنها امکان سفر گروهی به ایران وجود ندارد و بخش قابل توجهی از این مسافران بدون برنامه ریزی از قبل به کشورمان سفر می کنند که معمولا تعدادی از آنها در دام دلال ها می افتند.

مدیرکل امور فرهنگی زائران استانداری خراسان رضوی بیان کرد: روز گذشته مدیرعامل سازمان توسعه توریسم پاکستان به همراه هیاتی به مشهد سفر کردند و بازدیدهای مختلفی برای این هیات در نظر گرفته شد تا ضمن انجام هماهنگی های لازم برای انعقاد تفاهم نامه نهایی با جاذبه های گردشگری ایران و مشهد نیز آشنا شوند.

موسوی خاطرنشان کرد: این هیات از جاذبه های مختلف شهر مشهد از جمله حرم رضوی بازدید داشتند، همچنین امروز از مدارس استثنایی بازدید و با خیرین این مدارس دیدار کردند و قول همکاری و کمک جدی از این دانش آموزان به ما دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم ما از جمیعت 200 میلیونی پاکستان فقط 300 هزار گردشگر است

سهم ما از جمیعت 200 میلیونی پاکستان فقط 300 هزار گردشگر است