مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 13:302018-04-24سياسي

آغاز همایش بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران در سمنان


همایش بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران با حضور بیش از 1000میهمان داخلی و خارجی از کشورهای مختلف دنیا در دانشگاه سمنان آغاز شد.

- دکتر سیف الله سعدالدین در حاشیه آیین افتتاح این همایش بین المللی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: همایش بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران از امروز آغاز و تا ششم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

وی از حضور ده ها چهره برجسته علم مکانیک در این همایش بین المللی خبر داد و افزود: در مجموع 800مقاله در دو قالب سخنرانی و پوستر در این همایش معتبر بین المللی ارائه می شود.

دبیر همایش بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران از حضور دو چهره برجسته مکانیک دنیا در این همایش بین المللی به عنوان سخنران خبر داد و گفت: پروفسور آدریان بجان و پروفسور یونس سنجل از برجسته ترین اساتید مکانیک در دنیا هستند که در این همایش به سخنرانی می پردازند.

این عضو هیئت علمی دانشگاه افزود: اضافه کرد: همچنین دکتر قبادیان معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت از دیگر میهمانان بلندپایه امروز همایش بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران در دانشگاه سمنان است.

وی از برپایی 13 نشست علمی موازی در بیست و ششمین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران در سمنان خبر داد و گفت: برپایی نمایشگاهی در 25 غرفه،برگزاری 10کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز همایش بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران در سمنان

آغاز همایش بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران در سمنان