مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 13:202018-04-24سياسي

کشف ابزار شنود در دفتر کار و محل زندگی خاتمی


یک منبع آگاه درباره وجود شنود در دفتر رییس دولت اصلاحات گفت: «نه تنها در دفتر خاتمی که در منزل مسکونی او هم مواردی از شنود پیدا شد که بچه های اصلاح طلبی که قبلاً در وزارت اطلاعات بودند ابزار و دستگاه های شنود را پیدا و آن ها را جمع کردند.

- یک منبع آگاه درباره وجود شنود در دفتر رییس دولت اصلاحات گفت: نه تنها در دفتر خاتمی که در منزل مسکونی او هم مواردی از شنود پیدا شد که بچه های اصلاح طلبی که قبلاً در وزارت اطلاعات بودند ابزار و دستگاه های شنود را پیدا و آن ها را جمع کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعتمادآنلاین نوشت نوشت: حمیدرضا ترقی، عضو ارشد حزب موتلفه به تازگی در ویدئویی در گفتگو با خبرآنلاین از شنود جلسات خصوصی رییس دولت اصلاحات گفته بود؛ حالا یک منبع آگاه و نزدیک به رییس دولت اصلاحات، شنود محل کار و زندگی سیدمحمد خاتمی را تأیید و در همین حال تأکید کرد که رییس دولت اصلاحات مساله ای برای پنهان کردن ندارد.

او به اعتمادآنلاین گفت: با توجه به این که دستگاه های امنیتی -اطلاعاتی در کشور ما متعدد است بنابراین چهره های حساس حکومتی به طور طبیعی مورد شنود قرار می گیرند و این تنها اختصاص به آقای خاتمی ندارد و حتی در رده های پایین تر هم موارد شنود وجود داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف ابزار شنود در دفتر کار و محل زندگی خاتمی

کشف ابزار شنود در دفتر کار و محل زندگی خاتمی