مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 12:152018-04-24سياسي

حضور بیگانگان در منطقه موجب ناامنی است


معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با سونیل لانبا فرمانده نیروی دریایی هندوستان گفت: حضور بیگانگان در منطقه موجب ناامنی است، - کشورهای حاشیه اقیانوس هند می توانند با هم همکاری همدیگر و در راستای اهداف IONS امنیت مشترک اقیانوس هند را تامین کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر دریادار حبیب الله سیاری در دیدار با فرمانده نیروی دریایی هندوستان گفت: حرکت هوشمندانه هندوستان در خصوص اجلاس IONS بسیار هوشمندانه بود و با برگزاری این اجلاس، کشورهای حاشیه اقیانوس هند را متوجه امنیت و لزوم آن کرد و می بینیم که تا امروز پیشرفت های قابل ملاحظه را به دست آورده است.

وی افزود: ما با استفاده از تجارب موجود در نیروهای مسلح دو کشور می توانیم روابط خود را در زمینه هوایی، دریایی و زمینی گسترش دهیم و به تبادل آموزش ها بپردازیم.

امیر سیاری بازدید متقابل هیئت های نظامی از مراکز آموزشی، نظامی و صنعتی و همچنین بحث های فنی را زمینه های همکاری دوحانبه دانست و بر برنامه ریزی در خصوص آن ها تاکید کرد.

رییس ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: هند و ایران می توانند در خصوص برگزاری رزمایش های مشترک امداد و نجات، مبارزه با تروریسم و تبادل ناوگروه ها همکاری بیشتری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بیگانگان در منطقه موجب ناامنی است

حضور بیگانگان در منطقه موجب ناامنی است