مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 11:362018-04-24سياسي

با هدف بررسی عملکرد صورت گرفت استقرار هیأت بازرسی در سازمان های شهرداری تهران


هیأت بازرسی امور وزارت کشور وشهرداری ها با هدف بررسی عملکرد سازمان مدیریت پسماند، سازمان شهرداری ها و دهیاری ها و شرکت بهره برداری مترو در این مکان ها مستقر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، هیأت بازرسی امور وزارت کشور وشهرداری ها از تاریخ 22 فروردین تا 22 تیرماه 97 در سازمان مدیریت پسماند شهرداری مستقر است.

چنانچه کارکنان و شهروندان درخصوص عملکرد و اقدامات این دستگاه اجرایی شکایت یا اعلاماتی دارند می توانند به هیأت بازرسی مستقر به آدرس خیابان شهید رجایی صالح آباد شرقی مراجعه و یا با شماره تلفن گویای 136 و یا شماره 55530176 تماس بگیرند.

همچین هیأت بازرسی تاریخ 19 فروردین تا 19 خردادماه 97 در سازمان شهرداری ها و دهیاری ها مستقر شده و چنانچه کارکنان و شهروندان در خصوص عملکرد و اقدامات این دستگاه اجرایی شکایت یا اعلاماتی دارند می توانند به هیأت بازرسی مستقر به آدرس خیابان کارکر شمالی روبروی پارک لاله مراجعه و یا با شماره تلفن 63901415 تماس بگیرند.

هیأت بازرسی امور وزارت کشور وشهرداری ها همچنین از تاریخ 22 فروردین تا 10 تیرماه سال جاری در شرکت بهره برداری مترو مستقر است.

چنانچه کارکنان و شهروندان در خصوص عملکرد و اقدامات این دستگاه اجرایی شکایت یا اعلاماتی دارند می توانند به هیأت بازرسی مستقر به آدرس خیابا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با هدف بررسی عملکرد صورت گرفت استقرار هیأت بازرسی در سازمان های شهرداری تهران

با هدف بررسی عملکرد صورت گرفت استقرار هیأت بازرسی در سازمان های شهرداری تهران