مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 10:262018-04-24سياسي

عناوین و سمت ها در جبهه اصالت نداشت


نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: در جنگ عناوین و سمت هایی همچون فرمانده و سرباز اصالت نداشت وهمه با هم یکی بودند ولی امروز وضعیت خیلی متفاوت و برخوردها کلاسیک شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری فارس" از بیرجند، پیش از آن که او را به عنوان یک رزمنده و جانباز دفاع مقدس بشناسند در سال های اخیر و به طور خاص در خراسان جنوبی به عنوان یک رجل سیاسی شناخته می شود، دلیل آن را نیز شاید در عدم تمایل او برای بازگویی و یادآوری خاطرات تلخ و شیرین دوران رزمندگی و هشت سال دفاع مقدس دانست، دورانی که مصادف با ورود او به پرشورترین دوران زندگی یعنی سنین جوانی و آماد ه شدن برای شرکت در کنکور همزمان شده بود.

حضور دکتر محمدرضا امیرحسنخانی نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی در جبهه های نبرد دفاع مقدس در قامت رزمنده، امدادگر و نیز پزشکیار بهانه ای شد تا در روز جانباز به شنیدن روایت او از حضور در جبهه، نحوه جانبازی و دغدغه های امروز او بنشینیم.

متن زیر ماحصل گفت و گوی متفاوت فارس با دکتر محدرضا امیرحسنخانی است: فارس: ورود شما به جبهه در چه سنی بود و در چه عملیات هایی حضور داشتید؟ امیرحسنخانی: اولین عملیاتی که در آن شرکت داشتم عملیات والفجر در بستان بود که بعد والفجر مقدماتی نام گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عناوین و سمت ها در جبهه اصالت نداشت

عناوین و سمت ها در جبهه اصالت نداشت