مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 10:262018-04-24اقتصادي

فارس گزارش می دهد کاهش نرخ سود مسکن به 6 درصد در دست انداز شورای پول و اعتبار


رییس جمهور در حالی بر کاهش نرخ سود تسهیلات مسکن در بافت های فرسوده تاکید و وزیر راه و شهرسازی را مامور تصویب این برنامه کرده است که این اقدام همچنان در سرعت گیر شورای پول و اعتبار مانده است.

- کاهش نرخ سود مسکن به 6 درصد در دست انداز شورای پول و اعتبار رییس جمهور در حالی بر کاهش نرخ سود تسهیلات مسکن در بافت های فرسوده تاکید و وزیر راه و شهرسازی را مامور تصویب این برنامه کرده است که این اقدام همچنان در سرعت گیر شورای پول و اعتبار مانده است.

، روحانی رییس جمهور در بهمن ماه سال گذشته به رییس کل بانک مرکزی دستور ارائه تسهیلات بازسازی بافت فرسوده با کمک به صندوق پس انداز مسکن صادر کرد که نرخ این تسهیلات از 8.

1 درصد به 6 درصد کاهش یابد.

اگر چه سیف، رییس کل بانک مرکزی نیز به این دستور رییس جمهور واکنش مثبت نشان داد و گفت: اگر نرخ تسهیلات در بافت فرسوده که 8 درصد برای کسانی که سپرده گذاری می کنند، به 6 درصد کاهش دهیم می تواند مشوق خوبی برای جوانان بوده و بار سنگینی را از دوش آنها بردارد که به نظر می توانیم به این شیوه عمل کنیم.

سیف بر این اعتقاد است که نظام بانکی کشور با وجود محدودیت هایی که دارد برای اثربخشی بیشتر در تحقق رشد اقتصادی تلاش می کند، منابع محدود تسهیلاتی خود را هدف دار به سمت فعالیت هایی که می تواند آثار مثبت اقتصادی بیشتر دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد کاهش نرخ سود مسکن به 6 درصد در دست انداز شورای پول و اعتبار

فارس گزارش می دهد کاهش نرخ سود مسکن به 6 درصد در دست انداز شورای پول و اعتبار