مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 10:112018-04-24اجتماعي

وزیر آموزش وپرورش زنگ خطر را به صدا درآورد


وزیر آموزش وپرورش در نامه ای به معاون اول رییس جمهور زنگ خطر کمبود قطعی 84 هزار معلم برای مهر 97 را به صدا درآورد؛ در همین رابطه یک کارشناس آموزشی معتقد است «برخی سیاست های نادرست موجب بحران کمبود معلم در آموزش وپرورش شده است.

- وزیر آموزش وپرورش در نامه ای به معاون اول رییس جمهور زنگ خطر کمبود قطعی 84 هزار معلم برای مهر 97 را به صدا درآورد؛ در همین رابطه یک کارشناس آموزشی معتقد است برخی سیاست های نادرست موجب بحران کمبود معلم در آموزش وپرورش شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، آموزش وپرورش در سال های پیش رو با معضل بازنشستگی معلمان و بحران کمبود نیروی انسانی مواجه خواهد شد و از مهر 97 با سه سال شدن هنرستان ها کمبود نیروی انسانی در این بخش به شکل ویژه تری محسوس خواهد بود.

در روز های اخیر نیز سید محمد بطحایی وزیر آموزش وپرورش در نامه ای به معاون اول رییس جمهور زنگ خطر بازنشستگی نیرو و کمبود معلم در آموزش وپرورش را نواخت.

او در این نامه اعلام کرد: با عنایت به اینکه در طول سال های 1366 تا 1372 بیش از 380 هزار نفر براساس مجوز های سازمان اداری و استخدامی به عنوان معلم در وزارت آموزش وپرورش استخدام شده اند، پدیده بازنشستگی بیش از 370 هزارنفر از کارکنان آموزشی طی پنج سال پیش رو (1367 الی 1400) ادامه فعالیت بزرگترین دستگاه اجرایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر آموزش وپرورش زنگ خطر را به صدا درآورد

وزیر آموزش وپرورش زنگ خطر را به صدا درآورد