مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 10:062018-04-24فرهنگي

قدمی که هرچند دیر اما برداشته شد/ حمایت مراکز فرهنگی اصفهان از فیلم «به وقت شام»


پس از بی مهری هایی که در سالیان گذشته به فیلم های ارزشی شد اما ظاهراً سال 97 با حمایت مراکز فرهنگی شهر اصفهان از این آثار آغاز شده است.

- قدمی که هرچند دیر اما برداشته شد/ حمایت مراکز فرهنگی اصفهان از فیلم به وقت شام پس از بی مهری هایی که در سالیان گذشته به فیلم های ارزشی شد اما ظاهراً سال 97 با حمایت مراکز فرهنگی شهر اصفهان از این آثار آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اصفهان، چند سال پیش بود که فیلم هایی با محتوای فرهنگی نابی ساخته شد و مورد بی مهری و استقبال نه چندان خوب مردم و حتی اهالی فرهنگ قرار گرفت؛ فیلم های ارزشی که برای ساختشان زحمات بسیاری کشیده می شد و تبلیغات نسبتاً خوبی هم انجام می گرفت اما نتیجه کار فروش کم این فیلم ها بود و این در زمانی رخ می داد که برخی فیلم های سیاه نمایی و طنزهای بی محتوا در صدر فروش سینماها ایستاده بودند.

اما پس از این اتفاقات در سال های اخیر یکی از دغدغه های اهالی فرهنگ حمایت از فیلم های ارزشی ساخته شده توسط کارگردان های مطرح و حتی نوپای کشور است، دغدغه ای که کم کم در عمل نمود پیدا کرده و شاهد اقدامات خوبی از این قشر جامعه هستیم.

در همین راستا این روزها و با اکران نوروزی فیلم به وقت شام نیز شاهد اقداماتی از طرف مراکز فرهنگی و هیأت های اصفهان در راستای حمایت از فیلم های ارزشی ساخته شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدمی که هرچند دیر اما برداشته شد/ حمایت مراکز فرهنگی اصفهان از فیلم «به وقت شام»

قدمی که هرچند دیر اما برداشته شد/ حمایت مراکز فرهنگی اصفهان از فیلم «به وقت شام»