مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 10:002018-04-24فرهنگي

«تارانتینو»: سبک فیلم جدیدم شبیه «پالپ فیکشن» است


«کوئنتین تارانتینو» فیلم جدیدش را در سبک و طرح داستان بسیار نزدیک به فیلم معروف «داستان عامه پسند» یا همان «پالپ فیکشن» توصیف کرد.

- کوئنتین تارانتینو فیلم جدیدش را در سبک و طرح داستان بسیار نزدیک به فیلم معروف داستان عامه پسند یا همان پالپ فیکشن توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ورایتی، کوئنتین تارانتینو که ساخت فیلم جدیدش را به نام روزی روزگاری در هالیوود را هنوز شروع نکرده گفت: برد پیت و لئوناردو دی کاپریو دو بازیگر اصلی این فیلم، مهیج ترین زوج سینمایی از زمان پل نیومن و رابرت ردفورد هستند.

تارانتینو که در کمپانی سونی و در کنار لئوناردو دی کاپریو صحبت می کرد، این فیلم دارای یکی از بهترین فیلم نامه هایی است که تاکنون نوشته ام.

گروه تبهکار منسون به سرکردگی چارلز منسون در اوت 1969 در یک شب چندین نفر را در یک سکونت گاه هالیوودی متعلق به رومن پولانسکی کارگردان مطرح لهستانی-فرانسوی سلاخی کردند که یکی از این افراد شارون تیت همسر باردار پولانسکی بود.

دار و دسته منسون در سال 1971 در دادگاه گناهکار شناخته شدند و چارلز منسون رهبر این گروه در نوامبر سال گذشته میلادی در زندان درگذشت.

این کارگردن و نویسده برنده اسکار همچنین توضیج داد حوادث این فیلم در زمان انقلاب هیپی ها و در دوران اوج هالیوود روی داد و سبک و طرح داستان فیلم روزی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تارانتینو»: سبک فیلم جدیدم شبیه «پالپ فیکشن» است

«تارانتینو»: سبک فیلم جدیدم شبیه «پالپ فیکشن» است