مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 09:562018-04-24اقتصادي

صادرات 60 هزار تن کالای غیرنفتی از مرز آستارا


مدیرکل گمرک شهرستان آستارا از صادرات 60 هزار تن کالای غیرنفتی به ارزش 32 میلیون دلار از مرز زمینی گمرک این شهرستان طی یک ماه گذشته خبر داد.

- رسول امیدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در آستارا اظهار داشت: از مرز زمینی گمرک این شهرستان طی یک ماه گذشته صادرات 60 هزار تن کالای غیرنفتی به ارزش 32 میلیون دلار صورت گرفته و این مقدار کالا به کشورهای روسیه، جمهوری آذربایجان و گرجستان صادر شده است.

وی عمده کالاهای غیرنفتی صادر شده را محصولات کشاورزی، مواد غذایی، سیمان، گچ، شوینده ها، محصولات شیمیایی، پارچه، صنایع دستی، فرش و موکت، لباس، کیف و کفش، مصالح ساختمانی و پلاستیکی، محصولات معدنی و فلزی دانست.

مدیرکل گمرک شهرستان آستارا با اشاره به واردات 12 هزار تن کالا به ارزش هشت میلیون دلار از مبدأ گمرک شهرستان آستارا تصریح کرد: مواد شیمیایی، چوب آلات، آهن آلات، ماشین آلات و لوازم برقی از جمله کالاهای وارد شده از طریق کشورهای فدراسیون روسیه، گرجستان و جمهوری آذربایجان هستند.

امیدی به صادرات 19 هزار تن کالا به ارزش 12 هزار دلار در قالب تجارت چمدانی اشاره کرد و گفت: عمده کالای صادرات چمدانی از گمرک شهرستان آستارا به جمهوری آذربایجان شامل مواد غذایی، محصولات کشاورزی و مواد پلاستیکی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 60 هزار تن کالای غیرنفتی از مرز آستارا

صادرات 60 هزار تن کالای غیرنفتی از مرز آستارا