مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 09:502018-04-24اقتصادي

پیام رسان لاین هم درصدد توسعه بلاک چین اختصاصی


اپلیکیشن پیام رسان لاین به تازگی اعلام کرده که می خواهد به منظور توسعه پلت فرم اقتصادی مبتنی بر ارزهای دیجیتالی، فناوری بلاک چین را برای خود ایجاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت invezz، این روزها که بازار ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده بسیار داغ شده است، سایت ها، اپلیکیشن ها و پلت فرم های بسیاری برای استخراج بیت کوین یا بیت کوین ماینینگ ایجاد شده اند.

کشورها و دولت های بسیاری از جمله برخی دولت های اروپایی همواره مردم و سرمایه گذاران را از مبادله، نقل و انتقالات پول با استفاده از ارزهای دیجیتالی همچون بیت کوین منع کرده اند و به سرمایه گذاری در این ارز جدید که در اصل واقعیت فیزیکی ندارد و گفته می شود از آن به منظور پولشویی و قاچاق استفاده می شود، هشدار داده اند.

با وجود بسیاری از مخالفت ها، اما باید این واقعیت را پذیرفت که ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده همچون بیت کوین از استقبال بی نظیری از سوی کاربران مجازی اینترنت در کشورهای جهان مواجه شده است و همین امر هم باعث شده سایت ها و اپلیکیشن های بسیاری یک پلت فرم یا درگاه اختصاصی برای کسب ارزهای مجازی یا به اصطلاح استخراج بیت کوین و سایر ارزهای مشابه ایجاد کنند.

این کار هم بستر مناسبی برای کاربران آن ها فراهم می آورد و هم سرمایه گذاری های هنگفتی را این اپلیکیشن ها کسب می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام رسان لاین هم درصدد توسعه بلاک چین اختصاصی

پیام رسان لاین هم درصدد توسعه بلاک چین اختصاصی