مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 09:112018-04-24اقتصادي

قصور بانک مرکزی در شناسایی و واگذاری اموال مازاد بانک ها


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به وظیفه قانونی بانک مرکزی برای واگذاری اموال مازاد بانک ها در سه سال اخیر، گفت: بانک مرکزی در این حوزه قصور کرده است.

- محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در جلسه علنی امروز که به بررسی گزارش بانک مرکزی و وزارت اقتصاد در خصوص نحوه واگذاری اموال مازاد بانک ها اختصاص داشت، با انتقاد از عدم حضور ولی الله سیف رییس کل بانک مرکزی و آمدن معاون وی اظهار داشت: انتظار داریم وقتی مجلس دعوت می کند شخص آقای سیف حضور یابد.

هر چند که ما برای آقای کمیجانی (معاون نظارت بانک مرکزی) که در جلسه حضور دارند نیز احترام قائلیم اما بانک مرکزی مدتی است که همکاری لازم را ندارد.

وی خطاب به رییس مجلس گفت: شما گفته بودید مسائل ارزی را بررسی کنیم، الان مدتی است که نه آقای سیف و نه معاون ارزی او در جلسات کمیسیون حاضر نمی شوند، این مسائل را به آقای رییس جمهور تذکر دهید.

علی لاریجانی هم در پاسخ تاکید کرد: حتما باید بیایند، معنی ندارد وقتی دعوت می شوند حضور نیابند.

پورابراهیمی در ادامه با بیان اینکه هیچ گزارش مشخصی که وضعیت ایفای تکالیف بانک ها را در این حوزه مشخص کند نداریم، گفت: اگر قرار باشد اعلام کنند که 18 بانک و موسسه هنوز گزارش هایشان توسط حسابرسی تایید نشده، آن هم در حالی که سه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصور بانک مرکزی در شناسایی و واگذاری اموال مازاد بانک ها

قصور بانک مرکزی در شناسایی و واگذاری اموال مازاد بانک ها