مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 08:502018-04-24فرهنگي

برگزاری مجدد هفته هنرهای دیجیتال اینورس


در اردیبهشت ماه سال 1393، مدرسه تخصصی هنر و دیزاین اینورس در راستای معرفی بهتر و بیشتر هنرمندان دیجیتال، هفته ای را با نام هفته هنرهای دیجیتال (Inverse Digital Arts Week) را برگزار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام مدرسه تخصصی هنر و دیزاین اینورس" در این هفته که با محوریت ارائه تحقیق و پژوهش برنامه ریزی شده بود از همه پژوهشگران، متخصصان و دانشجویان فعال در هنرهای دیجیتال دعوت شد تا خلاصه ای از آخرین دستاوردها و دانش به دست آورده خود را ارائه کنند؛ علاقه مندان بسیاری به صورت حضوری و آنلاین به رویداد پیوسته و از برنامه ها بهره بردند.

در این برنامه، علاوه برTalkها و ورکشاپ ها، Challengeهای دوبعدی و سه بعدی گوناگونی برگزار شد که طی آن هنرمندان به صورت هم زمان به اجرای آثار مشغول شدند.

همچنین هنرمندان جوان این رویداد پس از ارائه و پرزنت فعالیت های خود، به انتخاب حضار برگزیده شده و جوایزی را از اینورس دریافت کردند.

همچنین در این رویداد مباحثی چون کارگردانی انیمیشن، کانسپت آرت، طراحی صدا، VFX Pipeline و 3D Pipeline بررسی شد و هنرمندانی از شرکت های EA Games، Blizzard و Sledgehammer Game از طریق ویدئو کنفرانس مباحث خود را ارائه کردند.

در برنامه پیشین هنرمندانی چون علی صیفوری، امین فرامرزیان، سهیل دانش اشراقی، سعید رمضانی، محمدحسین عطاران، علی کیانی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مجدد هفته هنرهای دیجیتال اینورس

برگزاری مجدد هفته هنرهای دیجیتال اینورس