مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 08:412018-04-24بين الملل

کرزی: داعش در حالی وارد افغانستان شد که آمریکا حضور داشت


رییس جمهور سابق افغانستان اعلام کرد که حمله اخیر گروه تروریستی داعش در کابل نشان داد که استراتژی جدید آمریکا برای مهار تروریسم موثر نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، حامد کرزی رییس جمهور سابق افغانستان به هندو گفت: اگر آمریکا نمی تواند راه حلی برای چالش تروریسم در پاکستان بیابد، بهتر است که هند برای رسیدگی به این موضوع به چین و روسیه مراجعه کند.

وی افزود: چین و روسیه نیز با تهدیدات مشابه تروریستی مانند هند مواجه است و نخست وزیر هند باید این مسئله را با مقامات چینی در نشست شانگ های مطرح کند.

کرزی خاطرنشان کرد: هند، روسیه و چین منافع مشترکی را در سطح منطقه و افغانستان دارند که می تواند منجر به شکست تروریسم شود.

قرار است در دیدار نخست وزیر هند با مقامات چینی درباره بهبود روابط دو کشور و مخالفت چین با تحریم رهبران گروه های تروریستی مانند مسعود اظهر نیز گفت وگو کنند.

رییس جمهور سابق افغانستان اظهار داشت: وخامت وضعیت امنیتی در افغانستان نتیجه سیاست های نادرست آمریکا در منطقه و افغانستان است.

وی تصریح کرد: جامعه جهانی به هدف شکست تروریسم با آمریکا در افغانستان همراه شدند، اما متاسفانه هرگز این اتفاق نیفتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرزی: داعش در حالی وارد افغانستان شد که آمریکا حضور داشت

کرزی: داعش در حالی وارد افغانستان شد که آمریکا حضور داشت